Obchodné podmienky

Tieto všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú na obchodné vzťahy medzi kupujúcim a spoločnosťou Toys Slovakia, s.r.o. , so sídlom Zátišie 2, Bratislava, 831 03, IČO: 48 335 738, DIČ: 2120152991, IČ DPH:SK2120152991 uzatvorené prostredníctvom systému elektronického obchodného domu www.detska.sk .

1. Registrácia zákazníka

Ak chcete v našom internetovom obchode nakupovať, je výhodné sa najskôr zaregistrovať.
Výhody registrácie:

  • jednoduchší spôsob nakupovania,

  • informácie e-mailom o novinkách a akciách,

  • informácie o stave vašej objednávky,

  • história vašich objednávok,

2. Objednávanie tovaru (ako pridať tovar do nákupného košíka?)

Po prijatí objednávky vám bude na e-mail odoslané potvrdenie o jej zaregistrovaní. Tovar, ktorý máme fyzicky na sklade, posielame do 48 hodín(v predvianočnom období - od 20.11. do 20.12. sa doba predlžuje na 2 až 4 pracovné dni). V ostatných prípadoch sa expedičná doba pohybuje od 2 do 21 dní, pokiaľ je tovar stále dostupný na skladoch našich obchodných partnerov. V prípade, že tovar je už vypredaný, alebo z iného dôvodu momentálne nedostupný, budeme vás o tom čo najskôr informovať.

 

3. Dodanie tovaru

 

Tovar posielame dobierkou cez GLS kuriéra alebo cez Slovenskú poštu, a.s. Taktiež je možné si objednaný tovar prevziať u nás osobne. V niektorých osobitých prípadoch zabezpečíme dodanie tovaru našimi pracovníkmi.

 

4. Platba za tovar a ostatné poplatky

 

Platiť za tovar môžete nasledujúcimi spôsobmi:

  • na dobierku,

  • osobne

  • prevodom : Pri platbe bankovým prevodom počkáme max. 7 dní odo dňa prijatia objednávky. Pokiaľ sa do 7 dní nepripíšu peniaze na náš účet : SK3309000000005077632025, objednávku stornujeme. Výnimka platí v prípade, že zákazník včas informuje o omeškaní platby (mailom alebo telefonicky).

Poštovné Vám je vypočítané na našej stránke automaticky podľa váhy tovaru – po pridaní tovaru do košíka.

 

5. Reklamačný poriadok

 

Tovar po obdržaní môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní. Pri dodaní tovaru prostredníctvom Slovenskej pošty, si balík pri preberaní poriadne skontrolujte. V prípade akéhokoľvek viditeľného poškodenia balík nepreberte! Ak nastane takáto situácia, kontaktujte nás, aby sme vám mohli poslať nový balík (poštovné už platiť nebudete). Keď sa stane, že tovar ste prebrali a až následne ste zistili, že je poškodený, prosím pošlite nám ho obyčajným balíkom späť na našu adresu. Následne vás budeme kontaktovať a spoločne sa dohodneme na vyriešení problému. V prípade, že vrátite tovar bez udania dôvodu v stanovenej lehote, vrátime vám peniaze ale bez poštovného. V každom prípade budeme radi, keď nás pri prípadnej reklamácii budete kontaktovať, aby sme ju mohli čo najlepšie k spokojnosti oboch strán vyriešiť.

Záručná doba

Na všetok predávaný tovar je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom, ak nie je uvedené inak.